piątek, 25 kwietnia 2014

Strona główna

O mnie

Obecnie jestem studentką III roku Biotechnologii na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Biologią i chemią interesuję się już od dzieciństwa. Zawsze świat przyrody wydawał mi się fascynujący. Małe chodzące, pełzające, skaczące zwierzątka są cudowne. Będąc małym dzieckiem, co roku zakładałam hodowlę ślimaków winniczków. Kiedy nieco podrosłam dostałam od rodziców 3 chomiki odmiany dżungarskiej, którymi bardzo sumiennie się opiekowałam. 

Nie tylko zwierzątka ale również rośliny są dla mnie niezwykłe. W czasie mojej edukacji w Samorządowej Szkole Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Iławie, brałam udział w wielu konkursach przyrodniczych. Razem z kolegami i koleżankami zakwalifikowaliśmy się nawet  do finału, który odbył się na szczeblu wojewódzkim właśnie w Olsztynie. Doskonale pamiętam przygotowania do tych konkursów, kiedy wraz z nauczycielką przyrody chodziliśmy na leśne wycieczki, podczas których rozpoznawaliśmy napotkane rośliny. 

Więź, która połączyła mnie z biologią kontynuowałam także w Samorządowym Gimnazjum nr 2 w Iławie. Bardzo długo zastanawiałam się nad wyborem klasy licealnej, ostatecznie zdecydowałam się na profil biologiczno-chemiczny w Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego w Iławie i do dnia dzisiejszego nie żałuję swojej decyzji. 

Moim marzeniem było zostać w przyszłości lekarzem-konkretniej pediatrą, ponieważ bardzo lubię małe dzieci. Niestety niezwykle trudno jest dostać się na Uczelnię Medyczną, dlatego zdecydowałam się studiować na kierunku Biotechnologia. Myślę, że jest to kierunek bardzo pokrewny i w ten sposób nie rezygnuję ze swoich marzeń, przecież nie wykluczone, że w przyszłości nie uda mi się ich spełnić. Oczywiście mam inne alternatywy, m.in. chciałabym pracować w Prywatnej Klinice Zapłodnienia in vitro, dlatego zamierzam kontynuować studia magisterskie na specjalizacji Biotechnologia molekularna zwierząt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz